بازي ها و نرم افزار ها و دانستنی های اینترنت
سرور اچ پی ML30 G10، یک سرور ایستاده با عملکرد بالا و در عین حال مقرون به صرفه که توانسته همچون نسل قبلی خود برای دفاتر کوچک، شعبات از راه دور یا محل کار و همچنین جهت راه حل های ترکیبی ابری سازما

استعلام قیمت سرور HP

یکشنبه 06 شهریور 1401

سرور اچ پی ML30 G10، یک سرور ایستاده با عملکرد بالا و در عین حال مقرون به صرفه که توانسته همچون نسل قبلی خود برای دفاتر کوچک، شعبات از راه دور یا محل کار و همچنین جهت راه حل های ترکیبی ابری سازمانی با عملکرد قابل  قبول مورد استفاده قرار گیرد. قابلیت اطمینان و ارتقا پذیری این سرور می تواند از مزیت های تعیین کننده برای انتخاب آن باشد.

سرور اچ پی ML30 G10 مانند نسل قبل خود از چهار عدد اسلات PCIe پشتیبانی می کند تنها تفاوتی که این سرور را نسبت به نسل قبلی خود متمایز می کند این است که در نسل 10 این سرور از دو عدد اسلات 8x واید و دو عدد اسلات 16x واید استفاده شده همچنین در نسل دهم این سرور از 6 عدد پورت محبوب USB 3.0 و تنها یک عدد USB 2.0 استفاده شده است. 

نسل دهم از سرور اچ پی ML30  از مجموعه کامل چیپ مدیریتی HPE iLO5 بهره می برد . پورت اختصاصی HPE iLo  این امکان را فراهم می کند تا از پهنای باند بیشتری برای عملیات مدیریتی و نظارتی استفاده کنید. شرکتHP  توانسته با استفاده از ماژول TPM امنیت سرور خود را به بالاترین نقطه برساند و از امکان دستیابی غیر مجاز جلوگیری نماید.